Advertise Here

HonNeyZ_NouRafr

- Another Blogger Blog's

15 Mei 2010, Gerai no 1 : bebrapa orang budak huru hara telah datang ke gerai ini untuk lepak n chit chat nagan kwn2 lame.  tiba-tiba suasana di kedai menjadi huru hara dengan kedatangan budak2 ini. ketawa besar x pandang kiri kanan dah. Anak sape nie??? yang hadir meriuhkn suasana ialah pemilik kedai yasmin (kdai mak die) , aku sendri (honneyz ler), own (anak din bunga), azpa (budak long), sue(yg agak brutal) dan lan (ce lan/ kembo-abg). walau bagai mana pun, keadaan masih boleh di kawal. hahahha almaklumlah dah lame x jumpe n duk kumpul cmnie... terutamanye c anak din bunga tu....dah jd org selangor ni payah nk jumpe. Minuman: ditaja oleh yasmin...orde je, x payah bayar.. hhaha nie yg nk g slalu.. nyesal x orde air mahal. lgape ek? erm, sebeno nye ramai lg yg xde, adehal masing2 maklum ler semua dah beso.
enjoy gler dpt lepak ngan korg....coz sekepala.... hope dpt lepak lg tanpa ade masalh or gangguan dr pihak x sepatutnya... pepaham le ek... -wasalam-
 

0 comments:

Post a Comment

who am i.........

merupakan puteri sulung kepada Radzuan bin Ramli dan Norhayati Murad.dan diberi nama HANIES NORAFATIN. Dilahirkan di sebuah hospital di daerah Grik. membesar di kuala Kangsar Perak. mempunyai 4 org adik. M.Hiqman Syaqif, Hanis Normahira, Hanis Normaisyara, dan Hanis Nurinnsyirah

me..

me..
name tag baru..

hanis norafatin adalah aku

hanis norafatin adalah aku

aku...aku....n aku