Advertise Here

HonNeyZ_NouRafr

- Another Blogger Blog's

seperti ari2 exam biasa, aku ngan romateku tdo kul 2am coz bru bis study. dalam keasyikan aku dibuai mimpi, tiba2 hpku bergegar..mama coll? bedebar rasa... mama bgtau tokwan x sedar diri (koma) tetibe ati jd pilu... berbelah bahagi nk balik melawat atau x coz esok ade exam. huh..... aku amik keputusan utk balik.. aku coll tok cik, n bg tau nk follow. die pun amik aku kat hostel. 5.00am kami bergerak ke p.pinang. dalam keadaan sedih, kami terus menuju ke penang. kami sampai di sana pkul 9.00am. sampai disana dpt tau Tokwan dlm icu. Aku g tengok mama kat surau n baca yasin. time melawat aku msuk tgk tokwan, sebak, hiba, sedih,smua ada dlm atiku..... seksa n kesian sgt tgk keadaan tokwan dengan wayar2,tiub2..... aku trus memohon kepd Allah dalam atiku : 'Ya Allah kuatkan hambamu untuk menghadapi kenyataan ini.' mama sgt setia menjaga ayahnye itu. aku kesihan melihat mama sbb die sgt2 kelihatan sedih dan kepenatan, tapi die cuba cover... huh... tepat pkul 3 p.m aku naik bus balik ke kl kerana ada tgasan lain menunggu ku iaitu peperiksaanku.... aku rasa sgt x sabar untuk habis exam...akun melawat n tolong n teman mama jg tokwan... huhu ...ok lah sampai sini je coretanku, aku perlu terus dengan study ku untuk 3 ari ni... wasalam

0 comments:

Post a Comment

who am i.........

merupakan puteri sulung kepada Radzuan bin Ramli dan Norhayati Murad.dan diberi nama HANIES NORAFATIN. Dilahirkan di sebuah hospital di daerah Grik. membesar di kuala Kangsar Perak. mempunyai 4 org adik. M.Hiqman Syaqif, Hanis Normahira, Hanis Normaisyara, dan Hanis Nurinnsyirah

me..

me..
name tag baru..

hanis norafatin adalah aku

hanis norafatin adalah aku

aku...aku....n aku