Advertise Here

HonNeyZ_NouRafr

- Another Blogger Blog's

selamat hari guru saya ucapkan kepada mama n abah, tokwan, alang n maklang, paknjang, abglong. turut diucapkan terima kasih kepada semua guru sek rendah dlu (sk felda papulut, sk raja perempuan muzwin, sk sayong) n sek men (smk gunung rapat, smk sayong, smk clifford).tanpa anda semua saya tidak mungkin berada di kedudukan sekarang ini. terima kasih juga kepada semua lecture IPGM-KBM,kl atas tunjuk ajar yang diberikan dan saya masih memerlukan bimbingan anda bagi menjadi guru yang diingini kelak. Selamat hari guru juga kepada semua bakal guru terutamanya PISMP semester 3 IPGM-KBM 2010 (jan-jun). kepada classmate ( PISMP 3B) : selamat hari guru! hope dapat wat BBQ or jamuan di akhir sem..... 
TQ                                        
          CLASSMATE AKU                                                           
   

0 comments:

Post a Comment

who am i.........

merupakan puteri sulung kepada Radzuan bin Ramli dan Norhayati Murad.dan diberi nama HANIES NORAFATIN. Dilahirkan di sebuah hospital di daerah Grik. membesar di kuala Kangsar Perak. mempunyai 4 org adik. M.Hiqman Syaqif, Hanis Normahira, Hanis Normaisyara, dan Hanis Nurinnsyirah

me..

me..
name tag baru..

hanis norafatin adalah aku

hanis norafatin adalah aku

aku...aku....n aku