Advertise Here

HonNeyZ_NouRafr

- Another Blogger Blog's

mlm nie terasa nk tlis coz nk study x leh, nk tdo pun xleh coz ati x tenang. kenape kita kne jaga perasaan sorg hamba Allah nie dr perasaan kwn2 len? besar sgt ke darjat die? apa apapun die still sma iaitu makhluk Allah swt. kenape membe2 leh fahami die tp die x leh fahami membe2 len? knape die pikir perasaan die je? perasaan member len cmne? aku nasihatkan bek ko insaf b4 membe2 len lari dr ko.....seb bek la still ade membe2 yg sggup pura2 ske kwn ngan ko coz nk jg member tp ko wat cmne? yg lg aku pelik, ko ngan kaum sejenis ko bkn men lg anti, nk mesra pun payah, tp kalu ngan kaum len bkn main lg....ape kesimpulanya????? ko pikir sndri r... huh ikutkan ati aku dah kne sembur dah nie tp sbb pikir membe2 len, aku tahan r. senang2 ati je nk bgtau ko x ske kwn aku! yg kitorg nie beria2 x trus trg ngan ko, trima je ko kalu terpaksa.. apsal kitorg leh wat, ko x leh wat???!!!!! tu tandanye ko penting dri! kalu cmtu bek idup ngan beruk kat utan r wei!!!!!

0 comments:

Post a Comment

who am i.........

merupakan puteri sulung kepada Radzuan bin Ramli dan Norhayati Murad.dan diberi nama HANIES NORAFATIN. Dilahirkan di sebuah hospital di daerah Grik. membesar di kuala Kangsar Perak. mempunyai 4 org adik. M.Hiqman Syaqif, Hanis Normahira, Hanis Normaisyara, dan Hanis Nurinnsyirah

me..

me..
name tag baru..

hanis norafatin adalah aku

hanis norafatin adalah aku

aku...aku....n aku